D.U.K. - dažniausiai užduodami klausimai

  • Jūs čia naujais dviračiais prekiaujat?

Taip, visi dviračiai nauji.

  • O dokumentą kažkokį parašysit?

Taip, visi dviračiai parduodami su dokumentais, su garantijomis.

  • Remontuojat?

Remonto paslaugų neteikiu, bet jei atvešite pas mane pirktą dviratį ne garantiniam, o tik pareguliavimui - tikrai neišvysiu, pareguliuosiu nemokamai.

  • O dėl garantinio čia pas jus kreiptis, jei kas?

Taip.

  • Kodėl pavadinimas Raudonas Dviratis?

Toks pavadinimas kilo iš išskaičiavimo - lengva pasakyti telefonu, lengva atsiminti, nėra ščx raidžių.

  • O iš kur vežat tuos dviračius?

Dirbu su keliais didmenininkais, kurie atstovauja įvairius dviračių gamintojus. Užsisakau didmenoje, o dviračius man pristato patys didmenininkai.

  • Kiek į padangas pučiat?

Ant padangos šono būna nurodyta rekomendacija nuo kiek iki kiek galima pūsti. Bet maždaug taip - kalnų dviratis 2~3 bar. Vaikiškas 2~3 bar. Miesto dviratis siauresnėm padangom 3~5 bar.

  • O iki kelintos valandos dirbate? Sekmadieniais dirbate?

Sekmadieniais nedirbu. Mano darbo laikas gali skirtis priklausomai nuo dienos. Tikslią informaciją rasite kontaktuose.

  • Aleksoto turguje irgi prekiaujat?

Ne.

  • O čia jie naudoti?

Visi dviračiai yra nauji. Tik dėl ekspocionavimo lauko salygomis kartais gali pasirodyti, kad dviračiai yra naudoti. 

  • Superkat senus dviračius?

Ne.

  • O čia viskas ką turit ar dar ko yra?

Ką matote šios svetainės kataloge - viską turiu vietoje. O ką matote gyvai vietoje - dažnai turiu daugiau, nes visi dydžiai netelpa į garažą sandėliavimui. Tai dažnai daugelio modelių turiu keletą dydžių, bet ekspozicijoje rodau tik vieną dydį.

  • Gal turit vaikiškų kėdučių?

Ne, prekiauju tik dviračiais.

  • Gal laikiklių ant automobilio turite?

Ne, prekiauju tik dviračiais.

  • O Kaune gal atvežti galite?

Taip, po darbo galiu atvežti jums į namus. Daugiau informacijos.

  • O tai nakčiai juos suvarote į garažą ar taip ir paliekat?

Kiekvienai nakčiai dviračiai sukraunami atgal į garažą.

  • Pasislėpę jūs čia, kaip jus čia randa?

Randa internetu ir per rekomendacijas, tada atvažiuoja per kontaktuose nurodytą navigaciją.

  • Kaip žiemą į "tą" kalniuką užvažiuojat?

Yra du atvažiavimo keliai, nurodytame žemėlapyje "tą" kalniuką pažymėjau X, nes nerekomenduoju tuo keliu važiuoti - status ir labai siauras pravažiavimas.

  • Kiek metų jau prekiaujat?

Oficialiai nuo 2014m, bet iki to laiko dar keletą metų prekiavau naudotais dviračiais.

  • Gal galim po darbų 9 vakaro atvažiuoti, vis tiek čia gyvenat?

Ne.

  • O pas jus tik grynais?

Šiuo metu neturiu banko kortelės nuskaitymo aparato.

  • Kur čia bankomatas koks arčiausiai?

Luminor ir SEB - Ermitažo vidurinis įėjimas. Swed - Raudondvario plente šalia esanti IKI parduotuvė.

  • O dviratį prieš parduodant pripūsit?

Taip. Dviratukus parduodu pilnai paruoštus naudojimui. Ratus taip pat pripūsiu.

  • Ar galima "Kercheriu" dviratį plauti?

Nerekomenduoju. Dviratį plaunant su srove visada yra rizika, kad nupurkšite tepalo nuo grandinės ar kitų mazgų ant stabdžių diskų - tada stabdžiai pradės labai garsiai cypti. Remontui teks keisti stabdžių kaladėles, nes tepalas į kaladėles įsigeria tarsi į kempinę ir kartais tenka dar ir stabdžių diską keisti, jei cypiančiais stabdžiais važinėjote ilgiau, nes pats diskas taps tarsi muzikos instrumentu su mikro kalniukais nuo cypimo kurie cyps net su naujomis kaladėmis. Taip pat, yra rizika, kad tokį patį efektą gali sukelti kai kurie plovikliai. Jei nėra didelės būtinybės dviratį nupurkšti - rekomenduoju geriau valyti su dregnu skuduriuku.. O jei būtinai norite purkšti, stenkitės bent jau iš arti nepurkšti į guolius (ratų guoliai, vairo kolonėles, miniklio veleno), nes srovė gali pažeisti guolių apsaugą ir ten pripurkšite purvo. Guoliai yra atsparūs drėgmei, nes pats tepalas atstumia drėgmę ir jie dar turi papildomas mechanines apsaugas. Bet nuo geros srovės šie dalykai neapsaugos.

  • O čia jį dar sutept reikės?

Ne. Nauji dviračiai yra gamykliškai labai gerai sutepti. Dažniausiai net prieš pirmą žiemą nieko teplioti nereikia.

  • O žiemai reikia sutept?

Nerekomenduoju dviračio žiemai palikti drėgnoje patalpoje. Bet jei kitos išeities nėra - nepalikite sausos grandinės žiemai, gali surudyti. Taip pat bėgiu ir stabdžių trosai, jei įmanoma, gerai būtų supurkšti grandinės tepalu, kitaip gali trosai surudyti šarvo viduje ir po žiemos bus labai sunku permesti bėgius. Bėgių permetimo mechanizmus taip pat rekomenduoju supurkšti grandinės tepalu, kad per žiemą nesuauštų per lankstus. 

  • O žiemos metu irgi perka?

Priklausomai nuo oro - užsidarau žiemai nuo ~spalio iki ~kovo.

  • O tai jūs čia pagrinde internetu prekiaujat ar atvažiuoja kas?

99 proc. pardavimų yra gyvai. 

  • Žiemai ratus išleisti?

Ne. Susikreivins padangos. Max slėgio irgi venkite, gali suskilinėti guma. Žiemai laikykite ant padangos šono nurodytą minimalų slėgį.

  • Ar dažnai reikia pūsti ratus?

Prieš kiekvieną važiavimą bent su pirštu paspauskit - ar nėra padangos įtartinai minkštos. Su žemesniu, negu rekomenduojamas slėgiu važinėjant susigramdo padangos šonai - gali atsirasti skylės padangų šonuose, yra rizika sulankstyti ratlankį per duobę ir prakirsti pačią padangą. Kaip dažnai pūsti - labai individualus dalykas. Normalus dažnis paprastam dviračiui - nuo karto į savaitę iki karto per mėnesį. 

  • O kaip grandinę tepti? Koks tepalas?

Dažniausia klaida - per didelis grandinės tepimas, ypač tirštais tepalais. Sutepus grandinę per daug, ypač tirtu tepalu būna dvi problemos - grandinė tampa labai tepli, prie jos labai lengvai limpa purvas, smėlis. Prie grandinės prilipę nešvarumai "gramdo" žvaigždes ir viskas dyla daug greičiau. Kita problema - grandinė pasidaro mažiau lanksti, dėl ko dažnai stipriai nukenčia bėgių permetimo tikslumas, kartais mažesnių bėgiu net nepermeta, nes grandinė nebeturi lankstumo perlipti. Todėl grandinė geriau per sausa, negu per daug sutepta. Kai grandinė labai sausa, ji pradeda leisti cypsėjimo garsus. Tą garsą dažnai galite girdėti prie dviračių takų, kai pravažiuoja žmogus su neprižiūrėtu dviračiu. 

Grandinei tepti rekomenduojama naudoti specialų tepalą. Jis dažnai skystumu panašus į WD40, bet skirtingai negu WD40 jis palieka apsauginį "vaško" sluoksnį. Būna purškiamas ir būna lašinamas. 

Po grandinės sutepimo rekomenduoju grandinę gerai prasukti, kad tepalas gerai įsigertų į narelių vidų, o tada visą grandinę kuo sausiau nuvalyti su skuduriuku. Grandinei tepalas išorėje nereikalingas, nes jis išorėje tik purvą renka, dėl kurio viskas tik greičiau dėvisi. Tepalas turi būti tik grandinės narelių viduje. Kad ir koks rimtas specialus grandinės tepalas būtų - jei ant grandinės jo per daug, purvas vis tiek prie grandinės lips.

Teoriškai, idealiai suteptą grandinę liečiant pirštais neturėtų likti nešvarumų ant pirštų. O kad ir kaip stipriai grandinę po sutepimo valysite su skuduriuku, vaško sluoksnis ant grandinės vis tiek liks.

WD40? Jį galima naudoti nebent seno tepalo ir purvo išvalymui iš grandinės. 

Itin svarbu valant ir tepant grandinę saugoti stabdžių diskus, kad ant jų nepapuldų tepalo ir valiklio! Jei papuls, stabdžiai gali pradėti labai cypti.

  • Hidrauliniai stabdžiai? Tai čia reikės kažką pilti į juos?

Nereikės pilti. Hidrauliniai stabdžiai yra itin kantrūs. Buna patį dviratį žmogus greičiau "suvažinėja" negu ten kažkokius skysčius tenka pildyti. O jei taip nutiko, kad stabdžių rankenėlė pasidarė įtartinai minkšta - rekomenduoju šią problemą palikti meistrams. Skirtingos sistemos reikalauja skirtingų skysčių, jos yra pildomos ir nuorinamos skirtingai. Tai nėra brangus ar sudėtingas remontas, bet tikrai daugiau sutaupysite palikdami šį reikalą meistrams, negu patys pirkdami skysčius ir pildymo sistemas. Čia vienas iš tokių darbų, kur jei turi žinių ir tinkamus įrankius - yra labai paprasta, bet jei bandai tą daryti pats pagal youtube video, tai labai tikėtina, kad po tokio "remonto" vis tiek teks vešti meistrui.